31 Ağustos 2011 Çarşamba

GÜNAYDIN STUUUTTGART!

Günaydın:)
Sabah kahvemi içmeye Ayvansaray'a gidiyorum. Rachel kabak tatlısı ve nar ekşisi getirmiş. Onları almam lazım. Bu arada nar ekşisi demişken, sana gelirken getireceğim biraz. Kısır yapıp duruyorsun ya, koyarsın :)
Bayramın birinci günü sakin geçti.. Ben iyice yaşlanmış olmalıyım ki "nerede eski bayramlar" cümlesi dilimin ucunda can çekişiyor! Gerçekten üzülüyorum ruhsuzluğumuza... Hayatın geçiciliğini, anın değerini konuşup konuşup aslında anlayamayışımıza...
Dışarıda çok keyifli bir sonbahar havası var. Ayvansaray sonrası Nuruosmaniye civarına gideceğiz. Kitapçı gezip, bir kahve de orada içeriz belki. Gün Beyoğlu'na doğru devam edip, Karaköy üzerinden Kadıköy ile bitecek. Al sana bayramın ikinci günü..
Mezarlık ziyareti yapmadım. İstemiyorum da. Neden bilmiyorum ama istemiyorum...
Bende sabah haberleri böyle dostum, öperim!

1 yorum:

sufi dedi ki...

Mezarlarda ne var ki beden elbiselerinden başka? En güzeli yaşayan ruh dolu bedenleri ziyaret etmeli.Sen en iyisini yapmışsın sevgilerimle .tontini.