8 Ağustos 2011 Pazartesi


Gidenler, dönenler, gidemediği için dönemeyenler ve gittiği yerde kıçına raptiye batanlar... Hepimiz aynı şeyi arıyoruz da adını söylerken neden bu kadar çekiniyoruz? Aradığımız şeyin bize şah damarımız kadar yakın olduğunu söyleyen kitap yanlış bilgi veriyor olabilir mi?

Artık içimden ne veda etmek, ne de hoşgeldin demek gelmiyor. Yolculuğun her türlüsünde giden olmayı tercih eden ben, bu yıl yerime çivilendim! Tek umudum başak tarlasında havalanan leylek. Bütün umudumu bir kuşa bağladım. Ama beynine değil, kalbine...
Bu şarkı sabah sabah aklıma geldi. Küçükyalı'daki küçük evin huzurlu salonundan... Dikecek yer bulamadan soldurduğum bir sarmaşığın yanım sıra yaptığı kısa ve huzurlu bir yolculuktan...


http://www.youtube.com/watch?v=erywPdFfORE

5 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

gitmeler, dönmeler, kalmalar, gidememeler, gidip de pişman olmalar.....topla hepsini, çarp milyarlarla= al sana hayat :D
bırakalım giden gitsin, gelen gelsin. biz yol olalım geçip gitsinler üzerimizden...
müzik için kucak dolusu teşekkürler,,,ben de buaralar iyice kuydum yüreğime (kafama değil) gideceğim bu lanet şehirden. insanlardan nefret eder oldum buralarda....şemsi ne yapsın bu konyalılar. yerimi de buldum. bursa, balıkesir, çanakkale üçgeninde olacak bu yer...orman olacak, deniz olacak, kuzey olacak, batı olacak....gidince seni ararım, şarkıdaki gibi bir kafe açacağım, varsın kimse gelmesin, 3-5 dost (eğer hala kaldıysa) ya da bir başına ben keyfini çıkaracağım, belki gelirsin, ne dersin? iki sopalı kirpi dikenleşir dururuz.... muccckkkk

Fortunata dedi ki...

Olur Guguk Kuşu, ben çok sevmiştim Çanakkale'yi. Boğaz o kadar hoşuma gitmişti ki, saatlerce şapşal şapşal oturup rüzgarı dinlemiştim. Bursa'ya da bayılırım... balıkesir ise pek bilmediğim bir yer... Ama söz gelirim kahve içmeye ve söz dikenlerimle en doğru mesafede durmaya çalışırım:)))

sufi dedi ki...

Baktım ki bu blogda gitmelere hasret 2 dost var.Şah damarından yakın olana gitmekse bu gitmeler dışarıdan içeriye yüzbinlerce kilometre yol var.Çanakkale Bursa ise gitmek istediğiniz şehirler; Daha yakınlarda dostun kapıları ardına kadar açacağına emin olmanızı istediğim İZMİR var.Haydi gelin...Tontini.

Fortunata dedi ki...

Benim için uygun Sufi, İzmir favorilerim arasındadır.Guguk kuşu nu kandır sen:)))

guguk kuşu dedi ki...

yav orası çok sıcak ben sıcak tolerasnı sıfır bir insanım bi de söylemesi ayıp kayınvalideciğim orada ikamet ediyor amaaa işin ucunda sufim ciğerim ve sen varsan akan sular durur....