12 Ağustos 2011 Cuma

GÜN SONU NOTU

Erken kalk Elvan, daha erken... Koş koş... belki yakalarsın günü...
Bitti mi? Yooo yemek yapıyorum daha, sonra maillere cevap yazacak ve en sonunda da baygın bir halde film izleyeceğim. TV 8 bana çalışmamışsa dvd izlerim. Olmadı mı? okurum yaw. Ev ağzına kadar kitap dolu...
Sokakta dilenci bana "ama bugün Cuma " dedi. Oysa benim uğurlu günüm Pazartesi!
Sarışın, aygır gibi bir abla koşarak ezdi omzumu... Dolmuşta yanımdaki adam bacaklarını ayırarak mal beyanı yaptı.
Etraftaki erkeklere baktım; bazılarının içine öküz, bazılarının içine su perisi kaçmıştı! Aradığım adam buralarda değildi... Sonra kendi içime baktım ne var ne yok diye; bir öküz kelebeği ile göz göze geldim!
Çok şehirli, bol köy özlemli ama daha çok Londra diye inlemeli birgün daha bitti.. Yemyeşil ağaçlarla süslü sokağımıza ulaşıp, evime saklanınca gün sonu geldi...
Beni arayacak mısın? Hu hu!!!

Hiç yorum yok: