24 Ağustos 2011 Çarşamba

SKY TÜRK BİZİM EVE GELME LÜTFEN!

Dün gece yanımdaydın. Aniden ve hiç beklemediğim bir anda tam karşımda. Ağlasam mı, gülsem mi bilemedim... Dokunmak, sarılmak istedim. Koşup mutfağa adaçayı yapmak, sana o çok sevdiğim pekmezli kurabiyenin tarifini sormak istedim. En çok da sahiden öldün mü demek istedim. Çünkü hiç öyle hissetmiyorum. Ben ölümü kabul edemiyorum. Hiç süper kahramanlar ölür mü ya? Ayrıca sadece bedenlerimizi gömüyorlar, onlarca güzel anıyı hangi mezarcı gömebilir? Yok yok, sen ölmedin, ben buna eminim..
Sadece çok canım yanıyor..

3 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

sadece bedenlerinden bağımsızlaştılar...hepsine selam olsun

sufi dedi ki...

Onlarca güzel anıyı hangi mezarcı gömebilir? çok çok derin kazması gerekir çünkü.

Fortunata dedi ki...

Bedenlerinden bağımsızlaşmak veya sevgiliye kavuşmak... Hiçbirine itirazım yok, itirazım bencillliğimden, artık dokunamayacak, sarılamayacak ve konuşamayacak olmaktan guguk kuşu

Mezarcıların suçu yok Sufi...