28 Ağustos 2011 Pazar

KÜLLER KÜLLERE TOZLAR TOZLARA..BEN NEREYE?


http://www.youtube.com/watch?v=scnF7yfkclM



Dün gece biraz televizyon seyrettim. Sıkıldım... Sonra elim Mesnevi'ye gitti. Ama okumadım, azıcık dokundum ona, garip, dokunmak bile huzur veriyor... Biliyorsun yatakta kalabalığız; ben, Mesnevi, ejderha.. Yuvarlanıp gidiyoruz. Neyse ki artık çift kişilik yatağım! Yine de inatla ucunda uyuyorum, alışmamış bedendeki yatak :))
Ama ne oldu biliyor musun? Koridordan geçerken tıpkı korku filmlerindeki gibi uçuşan, siyah, tül ile kül arası bir nesne hızla arkamdan geldi ve beni geçip yok oldu! Anlatmak, kelimelere dökmek zor... O anda beynime nasıl bir hal olmuşsa ben, belki bir gölgeyi veya başka bir duyguyu böyle algıladım. Fakat ondan az evvel de benzer bir şey mutfakta olmuştu. Bir bardak su almak için mutfak tezgahının önünde duruken avuç içi kadar bir kül parçası sanki havalandırmayı çalıştırmışım ve yukarı çekiliyormuş gibi hooop diye gitti. Hani kağıt yaktığımızda uçuşan kül gibiydi... Baktım, hiçbir zımbırtı göremedim! Yarasa yavrusu muydu falan diye somutlaştırmaya çalışacağım ama ağırlıksızdı hissettiğim şeydi. Var gibi, Yok gibi.
Odamda ışığı kapattıktan sonra dua ettim. Meleğime kötücül bir şey dolanıyorsa evimde o gidene dek yanımda kalmasını söyledim. Sonra mı? Yazdım. Kağıt kalem bulamayınca kafamın içinde yazdım! Bakınız şöyle:
Beni almaya gelmiş olabilirler miydi? Acaba Joe Black gibi, bu gelen de Azrail miydi? Bana usul usul mu sokuluyordu? Onu görmek mümkün müydü? Ya da bana kalan sürenin kıymeti hakkında göz dağı mı veriyordu? Meleğimi bile görmeye cesaret edemeyen ben, onu görürsem ne yapacaktım ki? "Gugli gugli, gugli"* mi diyecektim!?
Keşke işe yarasa!
Garip oldu tabii. Son iki hafta hissettiklerim, bedenimdeki değişiklikler, ruhumdaki değişiklikler... Bir dönemin sonun aişaret ediyor her şey. Buradan ne anlam çıkartıyoruz? B vitamini leş gibi koksa da içmeye ve sağlıklı şeyler yiyerek bünyeyi sağlam tutmaya devam. Hem ben yakında Bodrum'a gideceğime göre, her şey şahane olacak demektir:) Bu Joe Black fantazisi de tarihe karışacak... Zaten her canlı ölümü tatmayacak mı? Hazırlıksızlığım ve yapacak işlerim olması yüzünden bu kadar takıldım galiba... Takılmak yerine dinlenip, hız kazansam daha iyi olacak muhakkak. Ki öyle yapıyorum, bilinçaltı denilen şey dürtmediği sürece!
* THE FALL izlenseydi, korkuyla nasıl başa çıkacağınızı bilirdiniz:)))

Hiç yorum yok: