27 Mart 2016 Pazar

ESKİ SEVGİLİYİ ARAMAK MI DEDİN?




 
Yemeklerin kıralı ve pastaların kraliçesini köşklerinde ziyaret ettiğimde ilginç bir bilgi paylaştılar. Sarhoşken sevgiliyi aramayı engelleyen bir aplikasyon var imiş. Bak hele!
İyi de ben sarhoşken güler, eğlenirim. Aklıma sevgilinin ne eskisi gelir, ne de yenisi!
Bana bu aplikasyonun güzel şeyler gördüğümde, hayattan zevk aldığımda beni durdurabilecek modeli lazım. Zira hemen ilgili şahsı aramak ve ağız dolusu "Allah belanı versin!" demek geliyor içimden. Üstelik bir kez değil; defalarca, bu cümle içimden çıkıp gidene, tükenene, anlamsızlaşana  kadar söylemek istiyorum!
 
Bu sebepledir ki eski sevgilinin telefon numarası muhakkak silinmeli cancağızım. Yoksa maazallah ararım ve "Allaaaah belanı versinnnn!" derim. Gerçi aramaya ne hacet, aklıma geldikçe, çiçek kelebek gördükçe bol bol söylüyorum içimden. 
 
Elbet gün gelir devran döner yerine ulaşır dilekler :))
 
not. tamam, bana yakışmamış olabilir ancak ruhumun bin türlü halini, sırf şık oliim diye saklamayacağım. Öfke kusulmalı ki, mide rahatlasın:)

Hiç yorum yok: