3 Aralık 2016 Cumartesi

ŞİMDİ OKULLU OLDUM:)

 
 
 
Sanki bahar gelmiş, okul kırmışım ve vizelere çalışamamışım. Oysa kış, okula gitmiyorum. Ama vizelere çalışamadım! Aklımı toparlayamadım! Neyse, bu saatten sonra Çengelköy sefası olur diyoruz ve kendimizi avutuyoruz.
Gerçekten bilmiyorum, neydi beni dürten durduk yere kendimi o okula, şu okula, bu kursa, öbür projeye soktum? İnsan azıcık planlı gider diii mi? Yok, illa her biri olsun, hem de o an olsun. Eğer bu vizelerden geçersem, ülke de krizden çıkar, dolar iki bin tl olur. O kadar yani!
 
Dün akşam Muse'la sohbet, film izleme, yazma çizme gibi Siyasi Düşünce Tarihi'ni ilgilendirmeyen her ne varsa bir bir yaptım. gerçekten yirmi yaşımda vize haftasında saçmaladığım gibi saçmaladım. Güldüm sonra, demek bir anlamda iyi geliyormuş di mi?
 
Neyse, bari sınavdan önce azıcık okuyayım, belki baktığım yerden soru gelir???
 
*Muse, bu fotoğrafımızı hatırladın mı? Kimbilir ne dedin bana, baksana ağzım yüzümden taşmış!!!

Hiç yorum yok: