29 Aralık 2016 Perşembe

PEKİ 2017 OYLE DİYORSAN OYLE OLSUN..


 
 
 



 
Bu kadın fazla seyahat ediyor diye yarı şaka yarı ciddi hem ardımdan, hem de yüzüme konuşan dostlar, ben sizin evinizi, arabanızı, kocasını, mücevherlerinizi ve çocuklarınızı ya da pahalı tatillerinizi konuşuyor muyum? Yooo , her defasında " a ne güzel, benim için de gezin" diyorum di mi?
 
Hadi gözünüz aydın, bu sene finans dünyasından gelen haberlere göre pek para kazanamayacağımızdan sanırım seyahat etmek epeyce zorlaşacak. Gerçi ben biriktirdiği bozuk paralarla Kuzey Işıklarını seyretmeye gitmiş insanım, bakarsınız bir gelişme olur ve bu sene de Kuba'ya giderim???
 
İşin ilginç tarafı aşk yokmuş yengeçlere. Oysa ciddi ciddi bir dilekte bulunmuş idim. Fakat Susan Miller ablamız,  mantığın ağır basacağı bir yıl demiş. Zaten hatun kendini işe ver diyorsa hiç bir şekilde direnmenin anlamı yok. Çalışalım gitsin! Hem zaten açıkça söylemek gerekirse koca senede bir adam beğendim, onun da haftalar boyunca evli mi, bekar mı olduğunu bile öğrenemedim. Ben kim flört etmek kim?
 
Peki 2017, bu durumda olanı olduğu gibi kabul etmeye devam...

3 yorum:

sarya dedi ki...

Seni rüyamda gördüm Elvan. Ölmek istediğini söylüyorsun senin için çok güzel bir tören düzenleniyor. saçında çiçekler. 'nasıl olur diyorum ya daha düne kadar 2017'den dilekleri vardı neden bu kadar çabuk pes etti!' öyle işte tuhafdı ama sabahın dördünde uyanıp bir dahay uyuyamadım :)

Fortunata dedi ki...

Buyukler "sana malum olmus"der. Uzun zamandir olmek istiyorum. Ama fiziksel bir olum degil elbette arzu ettigim. Acikcasi bazen kendimi cok kiyisinda hissediyorum. Fakat Almanya'da bir gece annenle kendimi dev bir duvarin altinda gordum! Duvar an be an uzerimize devrildi. Arada bir ucgene kisildik... Bitti dedim icimden, iste tum o aka boka takilmalar, manasiz savaslar bitti. Sona geldigini butun hucrelerimde hissettim. Annenle orada kalmam da manidardi cunku ona olan duygularim da kalbimi eziyordu.. Anlayacagin hayra yormak disinda Allaha emanetiz:) Tuhaf olan ben de dun gece 4:20 sularinda carpintiyla uyandim!

sarya dedi ki...

Sık rüya görenlerden değilim yada hatırlamam ama gözlerindeki hüznü hiç unutmayacağım :( Elvan ya inşallah şu yakışıklı adam karşına çıksın, birlikte uzun ömür sürün. tüm dileklerin de gerçekleşsin. herkesin gerçekleşsin kimse öyle hüzünlü gözlerle ölmesin. :( Sağlıklı nice senelere.. Birde huzur getirsin inşallah ülkeme öncelikli dileğim budur...