2 Ekim 2016 Pazar

AKREP VE FARE...

 
Ustam, eve bir hayvan dadandığında onun neden geldiğini ve anlatmak istediği şeyin ne olduğunu sorardı.
İlk kez, Külkedisi ile birlikte yaşarken evi karıncalar bastığında, hayvanları öldürmeden uzaklaştırmanın yolunu sorup soruştururken karşılaşmıştık bu bakış açısıyla. Elbette makul gelmemişti. Ne yani, evi karınca basmasının mistik bir anlamımı olmalıydı? Yok artık!
Velhasıl, zaman geçti, yıllar aktı. Bilmem Külkedisi öğrendi mi ama ben öğrendim; en alakasız görünen şeyler bile birbirine görünmez iplerle bağlıdır...
 
Geçen hafta evime bir fare girdi. İki gün önce öldü. Ondan kalan pislikleri toplayıp, evi temizlerken yatak odamda şifonyerin altında bir akrep ölüsü buldum, küçücük.
Sanırım mesajı aldım. Akrebin ve farenin bu kez bana zarar vermeden ölmüş olmaları tamamen şans. Dikkatli olmalıyım.

Hiç yorum yok: