4 Ekim 2016 Salı

FİLM EKİMİ GELMİŞ

 
 
 
 
 
 
 


Ah Agi'cim, burada olsaydın da Tuna, sen ve ben gidebilseydik sinemaya... Sensiz bir eksiğiz, biliyorsun. Hele Almodovar izlerken... Bir kadeh şarap içerken...
 
Neyse, bende uzun uzun bir şeyler seyredebilecek değilim ama bir iki film var gözüme kestirdiğim. Bakalım, zamanlama konusunda çuvallamazsam izlemek istiyorum.
 
Şehirde her şey yolundaymış ninnisi ile sakinleşmeye gayret etme hali bildiğin gibi devam ediyor. Okullar da aynı; onlar da harika işler yapıyor"muş" gibi hizmette. Tabii belediyeler, toplu taşımalar da bildiğin gibi... Kızgın yolcular, tahammülsüz şoförler... Birbirimizi yiyerek besleniyoruz!
 
Ben mi? Aynı değilim... Artık "mış" gibi yaşamayı reddediyorum! Bu yüzden biraz yorgun amma çok daha iyiyim. Film Ekimi'ne gelseydin keşke.... Bak sana neler anlatırdım.
Sia Agi Hanımcım :)

Hiç yorum yok: