15 Haziran 2022 Çarşamba

ZAKKUMLAR

ZAKKUMLAR açtı. Deniz sezonu geldi. Kendime ve kedime kavuştum. Güzel balkonumda sabah kahvemi içiyorum. Saat beş otuzbeş.

Hava yağmur kokuyor. Bütün kuşlar aynı anda ötüyor. Henüz kediler ve insanlar uyanmamis. Güneş yok. Bilim kurgu bir sabah.

Saat sekiz buçuk gibi çıkarım evden. Okulda son iki dersim. Sonra çocuklar mezun, ben molaya. Molaya derken taşınma hazırlıklarına demek istedim. Yavaş yavas koliler yapmaya başlarım. Anneme gidecekler, vermem gerekenler....

Günlerden Pazartesi sanki. Oysa değil, Çarşamba oldu bile.

Huzurlu birgün dilerim


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne kadar çok ara verdi diye geçiriyorum içimden bide bakıyorum ki Bi gün olmuş daha yazmayalı :))) başkalarını bilemem lakin 14 senelik vefalı sadık okuyucu ödülünü hakediyorım 🤗

Fortunata dedi ki...

Günaydın, çok teşekkür ederim, sabah sabah gülümsetti beni bıraktığınız not. Yazmak bana çok iyi geliyor, hele birilerinin burada olup düşündüklerimi, hissettiklerimi, kendimle abidik gubidik didişmelerimi okuması çok değerlli benim için. paylaşmış hissediyorum. O halde sıradaki yazı size:)