10 Haziran 2022 Cuma

SU


Beni tanıyanlar bilir, suyu çok severim. Hem de hepsini! Hamam, deniz, göl, nehir,  bardak su, rakı yani su, kahve yanı... Aklına ne gelirse artık. Yalıların rıhtımlarina düzdüğüm methiyeler malumunuz zaten😂 Peki size şu an yalidan hallice bir yerdeyim desem?

Anadolu'nun kopup Propontis'e yuvarlanmış minicik bir parçası Avşa. Anadolu diyorum çünkü Bursa, Balıkesir ve civardan pek çok insan bu minicik adanın yazlıkçısı. Teyzem burada olmasa aklıma bile gelmez Avşa. Muhtemelen haritadaki yerini bile bilemeyecektim. Oysa şimdi verandanin tatlı serininde denizi seyrederek kahvemi içiyorum. 

.... demiştim. Sonra yüzmeye gittim. Plaj bomboştu. Hava bulutlu, deniz serince. Ama içinde durdukça iliklasti. Dun öğeden sonra etrafımda dolanan deniz analarindan eser yoktu. Dünya'nın en güzel hissi kendini suya bırakmak olmalı. Ophelia gibi öylece sürüklenmek... Yuzerken acayip sesler cikiyor ağzımdan; derin derin içime dolmuş ah sesi. Kendimi suyun salınımına bıraktıkca içim teşekkürle doluyor. Hiç tanımadığım Yahya tarafindan vaftiz edildiğimi hayal ediyorum. Kulağımda en değerli kulakligim*, kendi müziğimle öylece duruyorum. Tek insan benim koskoca plajda. Bı de martı geldi. Kıyıya paralel, arada bir yan yan bana bakarak yüzdü. Uçabiliyor, yuzebiliyor ve yuruyebiliyor. Deniz kuşu olmak ayrıcalıklı bişi. İmrendim.

Güzel bir gevşeme var bedenimde. Hoşuma gitti ☺️

*Annem kırk dört yas hediyesi olarak almıştı. Kendisini delice seviyorum. 

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne şans lütfen çok kal denizde en az yarım saatte benim için. 🤗