8 Haziran 2022 Çarşamba

GUNAYDİN!

Merhaba, bu sabah günaydın herkese ama özellikle beni bir gün bile yazmasam merak edene:) Ne şanslıyım. Sevenim, merak ederim var yahu!

Dun Sirkeci'de Elif'le buluştuk. Anasını ağlattık tarihi yarımadanın. Nuruosmaniye, Mercan, Sultanhamam, Eminönü öyle guzeldi ki! Hava da nefisti. Tek sevimsizlik herşey fazla fazla pahalanmis. Eskiden yüz liraya deli gibi eğlenirken, o yüz lira üç yüz lirayı aşmış. İki kahve, iki porsiyon döner, dort yastik kılıfı,iki yüz havlusu neredeyse dört yüz lira!

Yine de değer. İnsan bazen kaos sevebilir :)

Bugün okul günüm. Okul ve sonra Kadıköy. Daha önemlisi kardeşimin krizden sonraki ilk sağlık kontrolü. Yüreğim pir pir. Ablalık pis iş. Hele benim gibi kafasında büyüten tiplerdenseniz, of!

İnsallah güzel bitecek gün ve yarın bu saatlerde adaya giden feribotta olacağım.

Dun mayomu aldım. Gayet de iyi, şaşırdım. Azıcık dar:)) ama yememi engelleyecek olması güzel. Gayet namuslu bir yüzücü mayosu. Teshire karşıyız. Ama sandalyeler yetişemedi. Kısmet. Onlar da Sapanca gezisine gelir 

Şimdi  ufaktan duşa gidiyorum. Öperim yanaklarinizdan.


2 yorum:

Selma dedi ki...

İnşallah... cok geçmiş olsun.

Fortunata dedi ki...

Teşekkür ederim. Çok şükür hersey yolunda