28 Haziran 2022 Salı

YENİ NESİL.



Günaydın,

İçimden iyi haftalar demek geldi, Salı günü de diyebiliriz değil mi?

Dün biraz üzüldüm, dağıldım. Duygu durumumu yönetmekte zorlandım. Bu sabah daha iyiyim. Yeniden ıhlamur ağacının güzelliğini görebiliyorum. Çok şükür.

Doğumgünüm için meyhane baktım. Malum Refik yok artık. Belki İsmet Baba olur dedim. Çünkü başka meyhane kalmamış. Yeni nesil meyhane diye bir kavram türetmişler. Ne demek ola yeni nesil meyhane?

Günen güne buralarda yabancılık hissim artıyor. Kıyafet bulmakta zorlanıyorum. Özlediğim yiyeceklere ulaşmakta güçlük çekiyorum. İnsan iletişimi zaten karaborsa. Kimse kimseyi dinlemediği gibi, karşılıklı konuşma edebi de sizlere ömür.

Her an daha yabancıyım gezegene. Bir kedi, bir kadın ve bir ıhlamur olarak yaşasak razıyım sanki.





Hiç yorum yok: