2 Ocak 2022 Pazar

ZAMAN

Zaman kendi başına anlamlı mıdır? Bence biz ona anlam yüklüyoruz ona. Mutlu zamanlar, karanlık zamanlar, neşeli zamanlar, üretken zamanlar..

İşte tertemiz bir yıl. İstediğimiz anlamı yüklemek için hazır, önümüzde. Bir taraftan heyecan verici, öte yandan endişelerin gölgesinde. 

Yaşlanmak pandemiyle birlikte gündemimize geldi. Kendi adıma ilk defa artık eskisi kadar enerji dolu ve genç olmadigimi hissettim. Farklı bir dönemine girdim yasamin. Sanırım yavaş yavaş kabul ettim.  Elbette kremler, vitaminler ve şifalı yağlarla direniyorum ama bu direncin kendime saygimi yitirmeme ve inandığım dönguleri inkara sebep olacak yere gitmesine izin vermiyorum. Botoxlar, rötuşlar, binbir gizli operasyon bana göre değil. Yaşadığım her dönemin izi var bedenimde, yüzümde. Ben bunlarla itismeden yaşamayı seçtim. Sokaktaki uzun beyaz sacli, pelerinli ihtiyar olacağım ben. Hani şu kuşları ve kedileri besleyen☺️

Olduğum gibi görünmekte ısrar edeceğim. Yaşamakta, mis gibi yapmamakta daha da ısrarlı olacağım. Dikiş dikmeyi ogrenecegim bu yıl, bitki bakmayı, daha çok dua etmeyi. Oruç tutacağım Ramazan'da. Sofra kuracağım aileme, dostlarıma. 

Ayrık otu temizler gibi temizleyeceğim gereksiz likleri. Yerine en sevdiğim ne varsa yerleşsin diye.

Zamana isimler uyduracagim özetle; mutlu zaman, renkli zaman, sevmek zamanı, gülmek zamanı, keşfetmek zamanı..... 

Mutlu seneler buraya gelip yazdıklarıma bakan sevgili okur☺️❤️


Hiç yorum yok: