4 Ocak 2022 Salı

RUHUM ESMER DESEM DE

Tatlı bir kadınla tanıştım yılın son günlerinde. Neşelendirdi, güzelleştirdi hayatlarımızı. Birlikte gülüyoruz, dertleşiyoruz, bişiler iciyoruz. Bildiğin mahallecilik oynuyoruz pür neşe. 

Pür neşe ve herşeye rağmen...

Hayatımda ilk kez yeni yılda yeniye çevirdim yüzümü. Eskiye bakmıyor, aramıyor ve beklemiyorum. Aksine; umudum, gayretim, elde neyim varsa hepsi geleceğe hazır.

Yeni arkadaşimin upuzun saçları, koyu kahverengi gözleri ve selvi gibi boyu var. Enduluslu dilberlere benzeyen fiziğini tamamlayan nefis bir koku kullanıyor. Misss gibi baharatlı bir koku .. Bana da aldı bir tane sağolsun ama hiç yakışmadı. Yine de şansımı zorluyor ve olmadi saclarima sürerim diyorum kendime. Ben çok sevdim diye zamanla yakışacak değil, biliyorum. 

Bilmek ve kabullenmek ne uzak!

O yüzden esmerim ben vallahii diyerek şakalar yapıyorum. Ruhum esmer, düşüncelerim esmer😂🤣 Olmaz mi?

Olmuyor... Ne kadar sevsem de bana baharatlı koku yakışmıyor. Bana ruhu sakat adam da olmuyor. Cebimde, kalbimde, kelimelerimde taşıdım yıllarca, oradan biliyorum. Hep düşüyor, yere, zemine, yerine...

Bazı erkekler baharatlı parfüm gibi; ruhuna yakışmıyor insanın... Çok şükür kalın kafam bu bilgiyi sindirdi. Elbette zaman zaman saçıma surecegim ve başkasında görüp, koklayıp imrenecegim ama bana yakışmadığını bilerek ... Ne parfüm muydu anlttigim? Yoksa erkek mi?Esmer değilim ki ben🤣😂

Velhasıl yeni yıla güzel girmekten mutluyum. Yapılacak işlerim, sevimli bir evim ve yeniye açık kollarımla sukurdeyim.

Bir Endülüs dilberi olmasam, baharatlı kokular bana yakismasa da mutluyum.

Hiç yorum yok: