22 Ocak 2022 Cumartesi

SERÇE

Erguvan ağacıma konan serçenin şarkısıyla başladım güne. Serçenin azmini görmesem, yemek aradığını bilmesem nasıl güzel bir sessizlik var sokaklarda. Böyle gunlerde Sultan Ahmet Meydani'nda olmak istiyorum. Kar Ayasofya'ya çok yakışıyor.

Tez zamanda oralara ugramak şart oldu. Kar kalkmadan vapura atlayıp bakmaliyim şehrimin güzelliğine.

Ağaç dallarındaki kar sürpriz oldu, hiç beklemiyordum. Beyazın ne kadar huzur verdiğini unutmuşum, hele kabus görülen bir gecenin sabahında ... Ben pek kabus görmem, depresyona da girmem kolay kolay fakat bu defa zorlanıyorum. Hasır altı yaptığım can acım gündüz ses etmese de gece hep koynumda! Zihnimin tüm karmaşası en berbat senaristin işi gibi kovalıyor beni. Kaçacak yerim yok, uykudayim!

Neyse, elde var sabah. Elde var hayat. Bu güzel karlı günün dilerim keyfini cikartirsiniz. Şahsen ben öyle yapacağım. Bı de pencere kenarına azıcık ekmek bırakır misiniz?

Sercelere☺️

Hiç yorum yok: