6 Ocak 2022 Perşembe

KENDİNİ SECMEK

Uyuzum böyle insanlara. Kendini seçenlere. Deli gibi kıskanıyorum. Nasıl oluyor da Dunya onların etrafında dönüyor??? Neden onların merkezde  durduğu ve benim etrafta dolandigim bir semanın altındayiz? 

Ay! Deliricem! Gezegen olmak istiyorum kardeşim, uydu değil!!!! Alooo kim yetkili merci, beni duyuyor musunuz? İletişim formlarını kime vericem?

Beden farkindaligim çok düştü. Yoga matina çıkamıyor, saglikli yemekler pişirmiyorum. Sanki hayat bir, ben iki tokat atıyorum kendime! Oysa hala güzel şeyler var. Umut, arkadaşlar, olasılıklar, potansiyel güzellikler...

Geri geri giden Merkür! Sen mi bana böyle kör topal hissettiriyorsun? Yazıklar olsun sana. Ama bak diyeyim, eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yagarmis. Yani benden sana ekmek yok. Yıllarca doyurdum seni, it is over my dear. 

Neyse, Üsküdar'a gidiyorum bugün. Bir yağmur alır mı???😂🤣 Çiçekçi, Zeynep Kamil turu aticam. Dizim agrimazsa belki Valide Atık de bı kahve içerim. Kısmet 

Sen ne yapacaksın? Merkur pislik peşinde bak, demedi deme!  Ben yapamadım, sen yap; kendini seç, kendini sev! Ben de çatır çatır catlayayim🤣😂😂

Hiç yorum yok: