19 Ocak 2022 Çarşamba

HAVA BUZZZ, GUNLERDEN CARSAMBA

Sahiden soğuk. Pek mizmizlanmam ben soguktan, genelde sıcağı sevmem fakat şu an benim ev bile serin. Aklıma Fatma Aliye'nin Refet hikayesi geldi, birbirine sokulup ısınmaya çalışan anne kız....Çok etkilenmiştim. Kelimelerle soğuğu, yoksulluğu hissetmiştim. 

Buarada börek falan yapacaksanız haber vereyim, yufkanın tanesi beş lira. Dün kardeşim yedi yufka alınca şaşırıp kalmış. Belki sizin mahallenizde ucuzdur diyeceğim ama olsun da dört lira olsun. Ne fena di mi? Gariban bir aile börek yiyemeyecek mi artık?

Kendim için değil, Dünya icin korkuyorum. İbriktepe'de hissettiğim de buydu. Sessizliğin içinde gelecek var, gelecekte ise savaşlar. Victor hep anlatırdı... Canım benim.

Neyse, bugün neler yapacaksınız? Ben okula gideceğim. Cocuklarla kar tanesi mandalasi boyariz. Sonra banka ve gücüm kalırsa Kadıköy. 

Ya da Kadıköy u yarına atarım, Ekin Atalar'a gidip asuremi alayım☺️☺️ Kendisi mahallemizin pasta börek sefidir. Sağolsun.

Yalnız yataktan nasıl çıkacağız bilmem. Theo yemek yedi döndü, ben kahveyi alıp döndüm. Halimiz feci😂🤣🤣

İçlik giyeyim bari! Hadi bizden sevgiler



Hiç yorum yok: