17 Ocak 2022 Pazartesi

STOP FORREST STOP


 Günaydın, 

Bilgisayarım hala tamircide. Tüm iletişim işlerim, yazı da dahil telefondan🙃☺️Zormuş, bu hafta Kadıköy'e inmezsem şasi olucam, inersem omicron! 

Secemedim.

Hafta sonu Trakya'daydik. Yine toprak sevdasıyla düştük yollara. Bulur gibi olduk da. Ama k..cim dondu. Soğuktan ayak parmaklarını hissedememek ve baş ağrısı ile kivranmak nedir ekledim deneyim listeme! Aci, keskin ve insanı sersemleten bir soğuk. Akdeniz insanina sahiden şoke edici.

Kaldığımız kulubenin kapısının üzerinde fotoğraftaki güzel not vardı. Tabii Burhan gördü. Ben kafamı kaldırıp bakmamıştım bile. 

Keşke bu yıl böyle bir seçimim olsa diye düşündüm. Dursam; hastalanmadan, kendi rizamla,seçerek ve farkına vararak dursam. Ah bi dursam, oradan hız kazanacagim da, ne mümkün..

Cok isim var bu hafta! Yine dikis makinesine dokunamayacagim... Olsun, herkese iyi bir hafta diliyorum. Dolunay var, o güzelliğe bakmayı unutmayın olur mu?

 


Hiç yorum yok: