26 Şubat 2017 Pazar

FARE

 
Dokuz aydır bir bahçe katında oturuyorum. Geldiğim hafta ilaçlattığım için börtü böcek sıkıntım hiç olmadı. Gerçi kapı ve pencerelerdeki tel konusunda da hep dikkatliydim ama yine de nasıl olduysa oldu evime iki kez fare girdi.
 
Birincisinde gözlerime inanamamıştım. Çünkü hazırlıksız yakalanmıştım. İkincisinde biraz daha makul bir tutum içindeyim çünkü artık süreci biliyorum...
 
Sadece şunu ilginç buluyorum, bu fareler her iki zaman diliminde de, evime gelmesiyle ilgili içimin yüzde yüz huzurlu olmadığı insanlar söz konusu olduğunda ortaya çıktılar.
 
Bu zamanlamadan adım kadar emin olduğum için, hocamın nasihatını hatırladım ve bu hayvan evime gelerek bana ne anlatıyor diye düşündüm... Galiba bir kez daha sezgilerimi göz ardı etmememi söylüyordu. Bir şey veya bir durum içime sinmiyorsa henüz ilk adım atılmadan dur demeliydim. Gerçeği olduğu gibi görmeli ve farklı bir gelişme ihtimali varmış gibi yanılsamalı bir kapı aralamamalıydım.
 
Şu anda evimde kendini beğenmiş, burnu Kaf dağında, egosu ondan da aşkın bir fare dolaşıyor.. Alabildiğine cahil, bu yüzden beş kaplan gücünde ve çok cesur... Her şeyi o biliyor. Uyarıları tehdit olarak algılayacak ve fakat sallamayacak kadar kendinden emin. İşin kötüsü kalbi oldukça bulanık...
 
Neyse ne, herkesin sınavı kendine. Dilerim üçüncü deneyim gelmeden ben dersi iyice idrak etmişimdir...

Hiç yorum yok: