10 Ocak 2017 Salı

YÜZELİM Mİ O HALDE!







Aynı nehirde iki kez yıkanılmaz
                                   Herakleitos
 
 
Biliyorum, zaman herkesi, her şeyi değiştirir, dönüştürür. Değiştim, değiştin. Değiştik. Kabul...
 
Kırgınım. Çok kırıldım sana. Kıçını kurtarmak için beni sattığın günü hiç unutmadım. Acınızı kucağıma bırakıp kaçtın ben adam!Ama inanır mısın kin duymadım. Kızmadım. İçime güm diye oturdu satılmışlık. Öylece kaldım. Zamanla da alıştım sanırım bu duruma. Hayat be dedim, dostum mutlu ya, demek bunun için satıldım. Varsın olsun!
 
Şimdi mutsuzum diyorsun. Birkaç sokak ötemde acı çektiğini bilmek zor be. Evet belki eskisi gibi kahkahalarla gülemeyiz, belki o kaygısız sımsıcak kucaklaşmalar da olmaz. Yine de bakarsın ısınır kalbimiz? Bakarsın dostluk kazanır. Ölmedik ya, hayattayız.
 
Yüzelim mi?
 
Bu şarkı dostluğa gelsin, yasu! : https://www.youtube.com/watch?v=-rPOS4GQD50

Hiç yorum yok: