10 Ocak 2017 Salı

KISA KISA ORTAYA KARIŞIK



YENMEZ, XİLMEZ!

-I-
Zihni ikizleri eğitiyor.
Bartu terliği ısırıyor. Zihni sakince :
"Terlik yenmezzzz"
Kitabı ısırıyor.
"Kitap yenmeeez."
Bu böyle sürüp gidiyor...

-II-
Sarışın beni eğitiyor.
Şımarınca birazcık küfür ediyorum.
"Hay bu elmanın anasını xiksinler!
Sarışın:
"Nimet xikilmezzzz"
Az sonra:
"Böyle biter mi film yaw! Yönetmeni xiksinler!
Sarışın:
"Hah bak o olur."
"Peki mevsiler?
"Olmaz, Rabbisi yaratmış!Mevsim xikilmez!"
"Hımmmm"

TAPINAKTA WHAT "HAPPEN!"

Yeni yılı geçirmek üzere, şimdilerde gayet iyi dostu olan eski sevgilisinin, kiraladığı porsche ile Avusturya sınırında bir Budist tapınağa giden dostumla telefon konuşmamız:
"Nasıl geçti yeni yıl akşamın?"
"Arkadaşlarla yemek yedik, onlarda kaldım. Güzeldi.
Sen tapınaktaydın, sormuyorum... Dua ettin mi bari?"
Kikirdemeli bir ses ve:
"Ettim ettim."
"Ne güldün?"
"Ya happen var ya"
"Eee?"
"İşte öylesine yazdım, yakınlarda yaşayan bir adam cevap verdi."
"Ve?"
"Atladı geldi, biraz yürüdük etrafta. İsviçre'de yaşayan bir Alman"
"Yok artık! Kızım sen inzivaya gitmedin mi yahu!"
"Yok, yeni yıla sakin ve dua ederek girmeye gitmiştim, e öyle de oldu.  ( Duaya acil cevap mübarek! )"
Burada yine bir gülmekler falan.
"Tövbe ya, tapınakta rahat durmamışsın bacım!"
"Ya bişi yok, iki hafta sonra görüşeceğiz"
"Hadi bakalım:)"

OLMAYINCA OLMUYOR

Balon balığı, Kirpiyi rakıya davet etmiş.
Kirpi gelirdim ama dikenlerim batar demiş.
O sırada leylek gelip tüm rakıyı içmiş, karga peyniri yemiş!
Masal başlamadan bitmiş.









Hiç yorum yok: