9 Ağustos 2009 Pazar

GEMİLER...

GEMİLER
Bir an için çıksan hayatımdan

Yanık tenli omuzumdan

Haykirsam maziden uzaklardan

Şu anda yanımdan

Deniz rüzgara karışmış güneşte,

Martı sesleri vardı gülüşlerde

Sen geçerken sahilden sessizce

Gemiler kalkar yüreğimden gizlice

Bir an için çıksan hayatımdan

Yanık tenli omuzumdan

Haykirsam maziden uzaklardan

Şu anda yanımdan

Deniz rüzgara karışmış güneşte

Dalga sesleri vardı gülüşlerde

Sen geçerken sahilden sessizce

Gemiler kalkar yüreğimden gizlice
İstanbul 5 Ağustos 2009
NOT. Yalıkavak'da bir amca var. Her akşam sırasıyla şu listeyi çalıyor:
Şık Latife
Güllerin İçinden
Gemiler
Yalnızlığım
Sensiz Yıllarda
...
Sizce canıma kasdetmiş olma ihtimal, nedir???

6 yorum:

Gadno Kopele dedi ki...

hay allah akşam akşam bayağı iyi geldi bu post. listede mükemmelmiş ağızlara layık. amcaya benden selam.

Fortunata dedi ki...

:))) Vallahi her gece her gece fazla geliyor bünyeye. Şarap bir yandan, amca bir yandan!

Adsız dedi ki...

Teoman'ın yorumu güzeldir, Gemiler için.
Bodrum'a yakışır Güllerin içinden:)

Unknown dedi ki...

bazen hüzün de güzeldir...yazılarınıza yetişemez oldum. Sayfa(lar)nızı her ziyaretimde yeni yazılarla karşılaşmak sevindiriyor.
Çizim yaptıkça kendimi ödüllendirmek için bir fincan kahve ile (seninle kahve içmeyi de özlemişim) sayfanı Sema'nın yeni albümünü dinleyerek ziyaret etmek rahatlatıyor. Yazılarında anlıttığın gibi Yalıkavak'ın tadını çıkardıkça ben de burada daha rahat hissediyorum kendimi.

Fortunata dedi ki...

Çok haklısın Creep,ben de en çok Teoman'ın yorumunu beğenirim:)

Canım dostum Burhan,
Eğer sana güzel bir mola vesilesi oluyorsam ne mutlu bana! Birlikte yazıp çizeceğimiz çoook uzun yıllar var önümüzde. Kazının tadını çıkart benim için.... Öpüyorum.
Önemli NOt. ben de seninle kahve içmeyi çok özledim:))

~PakKaramu~ dedi ki...

Pak Karamu reading your blog