3 Ekim 2024 Perşembe

Çin İmparatoru'ndan Mektup Aldım. 19.09.2008


Dün gece rüyamda Çin imparatoru bana mektup yazmış!  Herhalde yorgan kullanmanın zamanı geldi, baksanıza imparatordan mektup almaya başladıysam rüyalarımda, işler iyice karıştı demektir!! Sabah kalktığımda hala gülüyordum.

Adam oturup mektup yazmış bana, ben de elimdeki mektuba bakıp güzel güzel okuyorum. Tabii Çincem sular seller gibi ya! Komik olan tarafı bana Çin'den ne istersiniz diye soruyor, cevap olarak uçurtma diyorum; mümkünse ejderha şeklinde olanlarından! Sonra uyandım. Yani yakında imparator bana davetiye ve bir uçurtma yollarsa hiç şaşırmam. Çünkü acayip gerçekti rüyam. Sanırım Eda için masal düşünmekten oldu bütün bunlar.

Rüyada mektup almak ne demek bilmiyorum, yazı bitsin, bilen bir arkadaşa sorayım bari. Aaa en iyi Maviay bilir böyle şeyleri, umarım hala evdedir:))
Neyse, imparator ile başlayan güne devam etmek üzere bana müsade...


Hiç yorum yok: