23 Temmuz 2008 Çarşamba

Never Stop Falling In Love

".... never stop falling in love ..."

Her ne kadar konserlerine gidememiş olsam da, Pink Martini pek bir sevdiğim ve bence son dönemin en şenlikli topluluklarından biridir. Neden durduk yere onlar hakkında yazdığımı merak edenlere hemen söyleyebilirim. Yakında deprem olacakmış ve hepimiz ölecekmişiz. Biliyorum, çünkü mail geldi!! Hani itirafta bulunayım bari dedim ve.... Ben hep bir müzikal yıldızı olmak isterdim ama Allah kocaman bir popo ve berbat bir ses verdi. Öncelikle huzurlarınızda kendisine teessüf ederim. Gerçi Pilatescadısı popomu küçültmek için uğraşmakta amma ses olayını çözmemiz epeyce zor. Neyse ki haddimi biliyorum da olur olmaz yerlerde şarkı söylemiyorum!

Neyse, Cuma akşamı Nevizade işi haftaya kalınca, Külkedisi ile kulemde bir şarap partisi mi versek dedim kendi kendime. Hani biraz gülsek, ruhevi temizliği yapan ve birbirinin halinden anlayan kadın sohbetleri yapsak. Uyar mı Külkedisi? Ardından ben sana iki tane hikaye anlatsam. Ama şarkılarla anlatsam ve dans etmesem:)))

Story One/Unreal Relationship

Chapter I

Never Stop Falling in love, Pink Martini

Chapter II

Frozen, Madonna

Chapter III

You'll See, Madonna

Story Two/Endless Love

Chapter I

Mazi Kalbimde bir yaradır, Sema

Chapter II

Amado Mio, Pink Martini

Chapter III

Ömrümün İsteği, Mustafa Gülbetekin

2 yorum:

kelebeklerözgürdür dedi ki...

ama ben senin dans etmeni de isterdim sevgili rapunzel! :))) ayrıca popona haksızlık etme lütfen! :)))

bu sene sahiden karma temizliği senesi mi?........

Adsız dedi ki...

sabah ilk çayına şeker koyma ve çay sıcakken bardağa 4-5 karanfil kurusu at, bekle ve iç. bak nasıl şakırsın...