27 Temmuz 2008 Pazar

Her Derde Deva Mıdır Kupka?

Evet, Kupka her derde devadır. Özellikle boğazına elma takılmış şapşal prenseslere bire bir iyi gelir. Cenk kardeşimiz davula vurdukça yarattığı titreşimle, bir prens beklemeye gerek kalmaksızın boğazımıza takılan elmadan kurtuluruz.

Müzik ruhun gıdasıdır, ama Kupka sadece müzik demek değil benim için. Kupka dostumun davul çaldığı bir topluluk demek. Kupka dostum davul çalarken karısının onu her konserde aynı sevgiyle fotoğrafladığı anlarla, aşka yakın durmak demek. Kupka yorgun bir anne ve babanın her derdini evde bırakarak oğula alkış tutmasının hazzı demek. Kupka yaşamak ve hayatta kalmak için müzik yapmakta direnen bir avuç genç ve yaratıcı insan demek.

Her şarkıları için masallar/öyküler yazmak hayalindeyim. Haydi Cenk ver bana bir kayıtta hazır işsizken Kupka için masallar yazayım. Sen ki bana iyi geldin bu gece, sen ve dostların ki boğazımdan söküp aldınız elmayı, ben de size masallar yazacağım en güzelinden.

Teşekkür ederim Kupka:)) Bir sonraki konserde görüşürüz.

En Sadık Hayranınız Rapunzel

Hiç yorum yok: