8 Nisan 2016 Cuma

KADIN KAFASI, FARKLI YAKLAŞIMLAR:))


Kadın arkadaşlarla halleşmek güzeldir. Hele benim gibi otuzundan sonra kız dünyasını keşfedince daha da zevkli ve özel bir durum. Hala sohbetini sevdiğim erkek arkadaşlarım elbette var ancak bakınız kadın kafası bambaşka bişi... Belki buna en yakın bakış Değer kardeşimde var, ama o da pek uzak yahu...
 
Birkaç gündür tadımın kaçtığını hisseden, izleyen ve sezen dört farklı kadından seçmeler:

40 + PARLAKLI & EVLİ

-Sana ne aldım bak ( küçük bir paket uzatır, ilginçtir ki bende de onun için minicik bişi var. Boş diiliz birbirimize orası açık:))
- Aaaa bunları hep filmlerde ve müzayede kataloglarında görürdüm, hiç benim olmamıştı. Ne güzelmiş!
- Parlaklı bu, pudralı hem.
- Mememize filan mı sürücez?
- E tabii, saçına, koluna her bi yerine. Altmış olunca kullanacak diiliz ya.
- Hııı, tamam o zaman:))

Güzel pompalı şişe benimle eve gelir. Aşofman giymeyi bırakma zamanı!

40 + SADE & BOŞANMIŞ

- Naptın bacım, bitti mi toplantın?
- Bitti bitti.  Neredesin sen? İyi misin?
-  İyiyim. Eve döndüm. Umudum kalmadı buluşmamızdan, pijamalarımı giydim.
- Ne konuşacaktık biz?
- Toprak, şehir, gitmek falan.
- Hıım, harikaymış. O zaman şarap içmeyelim, erken buluşup kahvaltı yapalım. Çayların biri gelsin, öbürü gitsin.
- Bana uyar, İstanbullu uyanmadan buluşalım. Hadi o zaman şimdi git evine de dinlen.
- Tamam, öperim.

34 ŞEHİRLİ, REKLAMCI & BEKAR

- Aloooo napıtdurun?
- Çok yoruldum. Anneme geldim şimdi.
- Arkadaki ses ne?
- Fırtına var, uçutduru buralar.
- E güzel, Cuma bugün ne işin var evde?
- Hıı Cuma mı? Valla farkında değilim.
- Ben de değilim ( gülüşmeler:))
- Gazete nasıl gidiyor?
- Eh, yoruldum.
- Üzülme bak, iki okul görüşmem de iyi geçerse, iş dönüşü viskiler benden.
- Aaa şahane!
- E diyorum sana şahane hayatımız var diye:)

28 YAZAR & EVLİ

- İyi misin? Blog yazını okudum da, merak ettim.
- İyiyim canım, arada kriz geliyor ama çok normal. Git gide aralığı uzuyor. Hem hepsi doğru değil ki, yazar abartmaları:))
- Hah iyi o zaman.
- Endişelenme lütfen. Bütün günü o ruh haliyle geçirmiyorum.
- Tamam. Haftaya bisiklete binmeyi öğreteyim mi sana?
-Hımmm ( korkuyorum diyemiyorum da bak ne diyorum) Bir öğrencimi ziyaret edeceğim ama olabilir.
- Haftaya görüşürüz di mi?
- Elbette!

Genel olarak hayatımı çok seviyorum. İçindeki insanlara da bayılıyorum. Hepiciği birbirinden özel ve de şahaneler. İyi ve kötü günde yanımda olmaları eşsiz bir hazine. İnsan kendini değerli, şanslı, zengin ve de mikemmel derecede mutlu hissediyor.
 
 

Hiç yorum yok: