29 Kasım 2011 Salı

MELEĞİMİN DOĞUMGÜNÜ


Onu ilk kucağıma alışımı ve sonra bir daha hiç bırakmak istemeyişimi hep hatırlıyorum. Bırakmadım da. Hala ve eminim ki daima hayatımın en değerli parçası olacak. Benim küçük meleğim Eda Lisa.. Bugün tam altı yaşında. O benim saatim, pusulam ve ezelden tanıştığım parçam.
Bunların hiçbirini Eda'ya söylemiyorum, benim sevgim ona yük olsun istemem. Ama yazıyorum. İkimiz için masallar yazıyorum. Eğer birgün okumak isterse diye.
Bugün ona bir masal daha yazdım. Altı masal, altı yıl hayatlarımızda..
Doğum günü ve tüm hayatı kutlu olsun meleğimin...

6 yorum:

A-H dedi ki...

Nice mutlu yillara ;)

Adsız dedi ki...

Demek sizinde meleğinizin doğum günü. Doğum günü kutlu olsun. Yüzündeki o gülümse hiç eksik olmasın inşallah. Hep sevdikleri yanında olsun. Nice sağlıklı ve mutlu yaşları olsun.

SESSİZ VE SONSUZ dedi ki...

Bahti ve yolu acik olsun insaallah :)

Efsa dedi ki...

bahtı, yolu hep açık olsun.

guguk kuşu dedi ki...

ona niçin melek dediğini şimdi daha iyi anlayabiliyorum.

Fortunata dedi ki...

Güzel dilekleriniz için hepinize sonsuz teşekkürler. Allah herkesin sevdiklerini korusun:)