17 Kasım 2011 Perşembe

FAZLA MESAİ


Meleklerim, malumunuz P.tesi ve Salı fazla mesai yaptılar. E sonuç olarak bir tek gün için bile olsa ellerini üzerimden çekmeleri azıcık pahalıya patladı. Ama olsun; para kaybetmek moral veya sağlık ya da ne bileyim inanç kaybetmekten iyidir di mi?
Bazen düşünüyorum da kazanmak ve kaybetmek kelimeleri de anlamını yitiriyor yıllar içinde... Kazandım da ne kazandım? Kayıp sandıklarım kayıp mıydı? Onlarsız yaşamadım mı? Kazançsız, kayıpsız, kahkahasız ve kedersizim..

http://www.youtube.com/watch?v=yz_R9-SIRGM

4 yorum:

Enis Diker dedi ki...

Geçmiş olsun. Hayırdır? Kapkaç mı?

guguk kuşu dedi ki...

he he ben de hoca raporlu olduğu için onun nöbetlerini de tuttum şimdi sesim kısıldı, tek kelime edemiyorum, yani kızma onlara fazla mesai zor bişi

Fortunata dedi ki...

Kapkaç olsa iyi, çalıştığım okullardan biri sırf velilere hava olsun ve kayıt dönemi reyting arttırsın diye yoga dersleri koyup, sonra bana danışmadan ve haber verme nezaketi göstermeden bitirdi. Onun hayretiiçindeyken de paramı eksik vermeyi kar bildi. kaçkaç olsa bu kadar şaşırmazdım:)

Fortunata dedi ki...

Vallahi meleklere kızmadım guguk kuşu:)