18 Kasım 2011 Cuma

İLAÇ NİYETİNE HER FIRSATTA VE EN AZ İKİ, EN FAZLA 21 GÜN!


Acaba nedir nedir? Se ya hat!
Bana şu dünyada en iyi ama en iyi gelen şey. 2012 yılı hareket planımda mümkün olan her dakika gezmek var. Dünya kazan, ben kepçe. Ajandam ve param izin verdikçe gezecek ve geri kalan tüm zamanlarda bedenim ve ruhum için çalışacağım.
Prusya Kralı'nın seyahat fikri, onun da benimle aynı ruh haline girdiğini gösterdi ki, buna pek sevindim. İçimden bir ses, 2012 benim ve sevdiklerimin yılı diyor. Zaten bu yıl ağlamaktan göz pınarlarım kurumuş olduğuna göre, bize gülmek kaldı geriye!

1 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

2 yıldır yurtdışı yurtiçi bir kongreye katılamadım. malum hamilelik ve sonra fatma pınar ama nasıl özkledim anlatamam kendi başıma yaptığım o 3 günlük kaçamakları. hadi bakalım rastgele 2012 de gitmeyi planlıyorum.