22 Kasım 2011 Salı

HAYKO YA DA BRUNO NE FARK EDER MUHTEREM, GÖNÜLLER BİR OLSUN!

Muhterem, sabah yürüyüşümüzde Hayko işi olmaz dedi.. Yüzüne nasıl bakacakmışım. Yahu, o kadar güzel adamlar var idi hayatımda- Allah inandırsın bakmaya doyamazdınız- , kalbine bakamadım; inanılmaz çirkindi! Bi de bunu denemek istedim, ne var ki? Allah kalp güzelliği vermiş Hayko'cuğuma. Ama tabii illa da baltalanacaksa bu lişki, bana Bruno da uyar. Bak bak, sesi ne kadar güzel... Bülbül sanki! Canım benim... http://www.youtube.com/watch?v=EocLKUzsaoc&feature=related
Bu sabah bir yıldır önünden her geçişimde içini merak ettiğim bir okula derse davet edildim. İçeri girdiğim andan itibaren neden çağırıldığımı anladım. Oyun oynamak istiyorlardı. Üstelik bunun için güneş alan kocana pencereli, aydınlık ve geniş snıfları, oldukça neşeli ve hevesli çocukları da vardı! Kabul ettim gitti. Bir kez daha gördüm ki her isteğimiz bir akit:) hatta sadece gönülden geçirdiklerimiz bile..

Üstelik benim iki senelik sınıfım bugün büyüleyiciydi.... Ders rüya gibi geçti. Kendimle ve onlarla gurur duydum! Bunu ayrıca yazacağım. Zira inanılmaz bir anı oldu benim için...Namaste!

3 yorum:

Bal Sultan dedi ki...

O iş yaş muhterem ya, Hayko no, ama Bruno olur pek tabii, bana böyle önerilerle gel işte :)

Fortunata dedi ki...

Tamamdır Bal Sultan, bu durumda ilk fırsatta çapkınlık yapıla amma beraberce:))!

Enis Diker dedi ki...

Gönlü güzel insan? (Hayko Beyden bağımsız, kavram olarak düşünürsek)Hocam çok çetrefil bir konu. Düşündüğünde insanın aklına ilk başkaları hakkında kötülük düşünmeyen, iyi niyetli insanmış gibi geliyor. Burda karar kılarsak iş bir düşünce suçu olmaktan ibaret:)) Şüphesiz iyi niyet, başkaları hakkında kötü düşünmeme güzel, ama iyiliğini istemeyi eklersek üstüne, işin içine eylemde giriyor. Ama bunlarda da bir keyfilik var. Kişinin iradesine/keyfine kalmışlık var. Hocam bence işin bam teli vefada, sözünde dururlukta. Bir sınama olarak değil de tabiatı gereği öyle olmak. Vefalı, verilmiş bir sözü olmasada vefalıdır. İster insana, ister hakikate...

Biraz yavan bir yorum oldu, başka bir yorumda telafi ederiz artık hocam:))