23 Eylül 2021 Perşembe

YILIN İLK HIRKA GİYME GÜNÜ

 

Pencereden dışarıya bakarak mevsim tahmini yapmak zor. Çünkü benim oturduğum yerden görünen mevsim kış! Oysa aylardan Eylül.

Bugün dışarı çıkmam gerekiyor ve ne giymeliyim bilemiyorum. Hırka ve yağmurluk belki. Burhan'la aldığımız gün hırkalar tam da bu havalar için. İyi ki almışız. Gerçi onları kot pantolon üzerinde değil pazen elbiselerimle hayal ederek aldım ama olsun, biraz sabır.

Hande'nin diktiği çantalara baktım bu sabah. Hatun sahiden yetenekli. Etrafımda güzel işler yapan insanlar olması ne büyük şans. Neredeyse bütün yakın arkadaşlarımın bir becerisi var. Bi de benim olsaymış:)))

Neyse, kış uzun, Belki ben de daha çok yazarım, belki vakti gelmiştir?

Umarım kimse üşümez ve hastalanmaz bugün. Hırka giymeyi unutmayın.


Hiç yorum yok: