9 Eylül 2021 Perşembe

ÜŞÜDÜM

 

Dün gece üşümüşüm. Oysa uzun kollu giyerek yatmıştım. Yine de yetmemiş ki sabah boğazımda sevimsiz bir ağrı ile başladım güne. Şimdi geçti. Hava da ısındı sanki biraz.

Eski bir apartmanda oturuyorum. Pahalı ve havalı semtimizin muhtemelen en eski apartmanı burası:)) Sevimsiz komşularım, bitmeden tadilatlarım var. Daire kuzeye baktığından serin bir ev. Dört mevsim esintili. Fakat şikayet etmemeliyim, en azından diğer daire gibi karanlık ve rutubetli değil.

Bugün sokakta hiç işim yok. Belki çamaşır yıkar ve yemek yaparım. Elimdeki romanı bitiririm. Yoga saatim var. İnternetten alınması gereken birkaç parça şey ve Ruhi'ye geçmiş olsun demeye uğrarım zaman yeterse.

Hava ne kadar hızlı soğudu. Hazırlıksız yakalandım. Oysa dün kısa kollu giymiştim. Bugün sanırım uzun kollu penyeleri kullanma zamanı. Neyse ki yazlık kışlık kavramım yoktur benim. Sadece üç kapaklı bir dolabım var. Her şey onun içine sığıyor. Zaten hiç anlamam neden insanların beş kişilik kıyafeti olur???

Neyse, bugün güzel birgün. Şimdi eve odaklanayım biraz. Belki sonra yazarım. 




Hiç yorum yok: