26 Eylül 2021 Pazar

BOĞAZA KAVUŞMAK


Hiç zor günlerden geçmemişiz, ben hiç korkmamışım, uykularım bölünmemiş, tek damla ağlamamışım gibi geçti hafta sonu! Şükürle, sevinçle ve plansızlığın, hesapsızlığım büyüsüyle. Ailemle, sevdiklerimle ve Boğaz'ın nefes kesen güzelliyle.

Çok seviyorum İstanbul Boğazı'nı. Sahiden güzel diye mi seviyorum yoksa hatırlıyor da mı seviyorum bilmiyorum. Seviyorum işte. Ben doğduktan hemen sonra annem ve babam önce Akaretler'e ardından da Emirgan'a taşınmışlar. Bazen rutubet ve deniz kokusunu bu yüzden seviyorum diye geçiyor aklımdan. Bugün balıkçıların ağlarından gelen ıslak yosun ve deniz kokusu o kadar aklımı başımdan aldı ki, rengarenk ağların içinde kedi gibi yuvarlanmak istedim! Hani biri suya itiverse hayatta çıkmayacaktım. Hiç bitmeseydi ya Eylül ve ben keşke boğaz köylerinden birinde yaşasaydım dedim içimden.

Çok özlemişim şehrimi, çok. İçimden taşan teşekkür ve şükür yazmamı engelliyor. Seviyorum seni Dersaadet.

Hiç yorum yok: