13 Eylül 2021 Pazartesi

PARİS

 

Jasmin seneler önce bana muhteşem bir Noel hediyesi vermişti. Strasboug! Bilmem ki daha güzel bir Noel hediyesi mümkün müdür? Çok güzel birgün geçirmiştik. 

Bu sabah Burhan Bey Notre Dame de Paris müzikalinden birkaç parça yollamış. Düşündüm de, Paris'e gidecek olsam Burhan'la gitmek isterdim. Bi de Kyoto'ya. Ama biz daha Mezopotamya'ya gidemedik:)))

Neyse, önümde ev tamiratları, hastane işleri ve derslerle ilgilenmem gereken bir hafta var. Paris veya bir başka hayal için ise uzun bir kış!

Dün akşam sahiden üşüdüm. Gece evin ısısı iyice düşüyor. Ciddi ciddi gidip yün çorap giymek zorunda kaldım. Daha doya doya yüzemeden havanın bu derece serinlemesine bozuluyorum ama yapacak bir şey yok. Bu sene böyle oldu. Uzun yürüyüşler ve keşif gezileriyle sakinleşmeyi umuyorum. 

Sabah sabah başka bir diyeceğim yok, en iyisi nevresimleri değiştirerek başlayayım. Birinin bunları yapması lazım:)))

Hiç yorum yok: