16 Şubat 2016 Salı

KARLARIN İÇİNDEN ÇIKAN ÇİÇEK:)




Galiba sana teşekkür etme ve olan bitenle vedalaşma vakti geldi...
Temiz bir merhabadan evvel, hakkıyla "hoşçakal" diyelim mi?

İlk görüşte ısınmak benim duygum.
Sevdiğim kız çocuklarına benzemen, neşen, öfken, içtenliğin.
Hayata inancın.
Kız çocuk özlemek, kız kardeş özlemek...
Güzel genç bir kadının dünyaya bakışını, duygularını ilgiyle izlemek.
En önemlisi, beni on ikiden vuran "gerçek" etten ve kandan bir insan olman.
Köhnemişliğe ve karanlığa mesafen.

Güzel kalbin ve desteğin için teşekkür ederim.
Şükür geçti.
Kıymetliydi varlığın, hem de çok... 
Ve kıymetli kalmasını dilerim.
Hayatımdaki güzel insanlara katıl isterim.
Birlikte büyüyelim isterim.

Sağol.

Ve Hoşgeldin:)
Parlak, neşeli günlerde yeni doğanları, yeni olanları konuşalım olur mu?

Son bir teşekkür de bunun için, yıllar sonra içimden dans etmek geliyor! Baharda dansa başlayalım mı? Bana yardım eder misin?:

https://www.youtube.com/watch?v=KQu8FOjJXdI

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Uzun zamandan beri mutluluktan ağlatan bir şey olmamıştı beni. İlk karşılaşmamızda "ne kadar gerçek insan" demiştim. Eğrilikler ve büğrülükler arasında, yüreğini kaale almayanlar diyarında, gözlerinden kim olduğu okunan biriyle karşılaşmayalı uzun zaman geçmişti.Kim olduğunu saklamaya gerek görmeyen cesur biriyle tanışmayalı çok olmuştu. Seni tanıdığımdan beri eğri büğrü ve kirli şeyler daha bir gözüme batar oldu, seni tanıdığımdan beri yaşama dair güzellikleri daha bir fark eder oldum. Baharda dansa başlayalım, Güneş'in batışına yine vakit ayıralım. Şahane şarkıları keşfedelim, dans edelim, "hissediyorum, öyleyse özgürüm" lafını anıp anıp zamanın her bir anını beraberce bağrımıza basalım. İyi ki varsın, iyi ki tanıdım sei, gerçekliğin bir parçasını...

Fortunata dedi ki...

:) Öperim Kocaman!