25 Şubat 2016 Perşembe

KADIN KAFASI :))

 

Kadın kafası benim geç bulduğum ancak tadını doya doya çıkarttığım nefis bir kafa. ne midir? Az alkolle bile hızla kana karışan kimyasal durumdur.
Bin tane farklı şekli vardır. Örnek verelim, eğlenelim.
 
*  Bagaja şampanya koyup, çantaya da kırmızı ruj atıp, arabanın eksik evraklarıyla ülke değiştirmek!
*  "Memelerin sarkacak birkaç yıla kadar, aç kız yakanı bağrını" diyerek evde kalmış arkadaşını dekolteye teşvik etmek!
*  "Sevgilin yok senin elektrikli battaniye alalım sana" diye bekar arkadaşa takılmak!
*  Eski sevgilileri ve eski kocaları konuşurken  "vay arkadaş benim vaka hiç orijinal diilmiş" diye dertlenip, "hepsi aynı tornadan cancağızım!" diyerek kahkahayı basmak!
Ve daha neler neler...
 
Amma velakin en güzeli Geyik Koşusu sonrası dönen sohbet:
 
"Biliyo musun on dört kilometrede kim koşmuş?"
"Kim?"
"Bilseydik, biz de koşardık!"
"Kim be?"
Telefon açılır ve ekranda Carlos Martin!
"Aha, iyiymiş"
"Koca bizi erken götürmedi tabii, göremedik!"
Koca cevap verir: "Yakışıklı erkeklerin hepsi gay"
Ve içimiz rahatlar:)))
 
Çok iyi anımsıyorum, Kurtlarla Koşan Kadınlar'ı okuduktan sonra kadın olmakla ilgili memnuniyetim artmıştı. Etrafımdaki güzel kadınları daha da iyi ayırt etmeye başlamıştım. O zamandan beri de en umulmadık zamanlarda gelen destekleriyle kadın arkadaşlarım beni şaşırtmaya devam ediyorlar. Hayat öyle güzel hediyelerle dolu ki, arada iki de kazık yemişiz çok mu diyesi geliyor insanın:))



Hiç yorum yok: