3 Mayıs 2010 Pazartesi

TEŞEKKÜRLER SÜNGER BOB


Sünger münger adam yanımdaydı ya, ben ona bakarım. On tane birbirine zerre kadar benzemeyen kadınla - ki aralarından sadece birini tanırım - sekiz saati kazasız belasız atlatmış olmama ne kadar sevindim, ne kadar sevindim anlatamam! Darısı Tirilye gezisinin* başına diyorum ve eminim o gezide de Sünger Bob yanımda olacaktır. Olamasa da Sir gelir, böylece Sir ve Sünger Bob dönüşümlü çalışırlar!


Ne o? Saçmaladığımı mı düşünüyorsunuz? Hiçte değil. Durum açıklaması yapıyorum. C.tesi günü çok yoruldum. Sabah ashramda Pay Günü** ardından Kulindağ ziyareti ve ahiretliğimin alışveriş isteği derken, annemin doğumgünü yemeğinde mama sandalyesinde uyuyup, kaseye düşen bebeklere benzememe çeyrek kalmıştı!


Ama hem meditasyon, hem de Kulindağ ve alışveriş gayet verimliydi. Özetlersek: Kulindağ'da bir çocuk&ebeveyn yoga etkinliği*** ( yoga dediysek içinde bir sürü başka oyun da var tabii, çocukları budist yapacak değilim, hem öğle yemeği köfte&portakal suyu olan budist tanıyor musunuz hiç? ) ve bir düğün yemeği planladım, ardında da kendime şahane t-shirtler aldım. Birini de Sir hediye etti bana; elbette Sünger Bob'lu olanı. Hepsi bu aslında!
Herkese iyi haftalar diliyorum...
* Anneler Günü'ne özel Tirilye& Mudanya Gezisi düzenledik. 9 Mayıs 2010 Pazar sabahı uyanmaya üşenmeyenleri bekleriz. Gün sonunda rakı&balık olduğunu özellikle belirtmek isterim. Detaylar için: www.kerubimstorytellers.com
** Her ay bir defa ve genellikle ayın son C.tesi günü yoga merkezimizin ücretsiz etkinlik günüdür: www.gurudwaraashram.com
*** 30 mayıs 2010 Pazar günü, Kulindağ. Arabayla gelmeyi tercih etmeyenler için ulaşım aracı olacaktır.

3 yorum:

P_A_N dedi ki...

Ellerine sağlık...
:)

Brajeshwari dedi ki...

Bu etkinliklerin benim İstanbul'a keyifle yerleşmeme neden olacak gibi... Şimdi okudukça içim gidiyor...Sonra diyorum ki, dur biraz bir süre sonra has katılımcı olacaksın...

Sünger Bob aşkına !!

Fortunata dedi ki...

Ne demek sevgli P_A_N:)))

Sevgili Brajeshwari,
"Has katılımcı" dedin bak, artık istesen de misafir kadrosu yok sana:)))
Öpüyorum!