20 Şubat 2009 Cuma

MUTLU YILLAR GÜZEL KADIN.

Neden kaçıyorsun? Bugün senin doğumgünün. Dünya'da iz bıraktığın bir koca yıl daha yaşandı! Hala senin ayak izlerini takip edenler var, görmüyor musun? Ben varım, kızın var, Mia var... Seni önemsiyoruz.

Afedersin, müziğin rahatsız edebileceğini düşünmedim. Demek keman sesi ağlatıyor seni. Hala ağlayabiliyorsun... Ne güzel hem de bu yaşta... O da ağlar mıydı, merak ediyorum?

Seni özlüyorum. Seni seviyorum. Seni badem ağaçlarının altında hayal ediyorum. Limana bakan pencerenin önünde sigara içişini anımsıyorum. O kadar içime giriyor ki anımsamak, anımsamanın ta kendisi oluyorum. Duman gözüme kaçıyor. Oturup ağlıyorum..

Gözlerine bakıp, "ben kimim?" diye sormak istiyorum. Beni, benden evvel tanıyorsun, bunu biliyorum... Yakında geleceğim ziyaretine. O zamana kadar sağlıklı ve huzurlu kal lütfen. Gerçi mayanda huzur olmadığını hayat öykünde okuyorum. Dünya'ya sürgün, huzursuz ruh....

Seninle baş başa, aramızda olmayanlar için kadeh kaldıracağımız ve kesişen yazgıların şerefine içeceğimiz geceye kadar hoşçakal.
Mutlu yıllar Renin Teyze!

Hiç yorum yok: