16 Kasım 2016 Çarşamba

NAMASTE:)



 
 
Zurnanın zırt dediği yerde verdiğim bir kararın diplomasını masamın üzerine koydum. Ona uzun uzun bakıyorum, bakıyorum... Haftalar süren amansız mücadele bunun için miydi diye soruyorum kendime. Sonra gülüyorum, elbette bunun için değildi. Ama bu yolculuğun taşları yerinden oynatacağına inanmıştım. Oynadı mı? Evet! Hem de ne oynamak!
 
Tam olarak çemberin neresinde olduğumu bilmiyorum. Sadece bir dönem ardımda kaldı, bunu görüyorum..
 
Bugün bir hoca* kaybettim. Nihayetinde öğrenciliğim kağıt üzerinde sonlandı. Hatta 11 Kasım'da sonlanmıştı ya diplomama kavuşmak zaman aldı:)
Bütün içtenliğimle inanıyorum ki bu akşam itibariyle bir yoldaş kazandım. Kalbi bedenine beş numara büyük bir kadın! Üstelik en sevdiğim modelden; güçlü, bilgili, merhametli, nazik, net, sevecen....
 
Beni korumadı, korkutmadı.  Hırpalamadı. Yaramı beremi gördü, kaçmadı. Sarıp sarmalamadı. "Of hayatta düzelmez" demedi. "Yarına bir şeyin kalmaz" hiç demedi. Olanı olduğu gibi, beni ben gibi göreyim diye ödevler verdi. Mat serdi önüme, rüyalarıma, gülümsemelerime, yeni sezon derslerime:)) anlam kazandırdı... Şimdi de kendi yolculuğuna döndü.
 
Beni terk etmedi biliyorum, ama gözlerim doldu ardından...
 
Bu yolda ondan başkasıyla yürümek istemezdim. Bir kez daha kalbimin seçimlerine selam olsun.
 
Çok şanslıydım.
 
Namaste
 
 
*http://yogasya.com/merhaba/dr-cigdem-oner/

Hiç yorum yok: