3 Nisan 2010 Cumartesi



6 yorum:

JoA dedi ki...

bu da senin wakah chan'ın mı yoksa?

gözlerimi kocaman kocaman açarak okuyorum seni. bu tanıklık hoşuma gidiyor.

kahve sözümüz geçerli mi, yoksa ashram'a mı gelmek lazım ille de? :))

Fortunata dedi ki...

Bu benim neyim bilmiyorum JoA, bildiğim tek şey o ve daha başka bir şey dün gece rüyamdaydılar.
Kahve sözü elbette geçerli. Hatta sevgilin nazlanmazsa rakı balık bile yaparız:) Çok öperim seni!

JoA dedi ki...

hmmm, rüyana girdiyse kesin odur bence:)

sevgilim nazlanır mı bilmem. bugün küçük aslanla harçlık pazarlığı yaptık. bir ara da büyük aslanla yemek pazarlığı yaparız. o rakı içmez ama bir orta yol buluruz elbet:) ben de öpüyorum.

Fortunata dedi ki...

Aslan işinden ben anlamam JoA, ama pazarlık yaparken sen kahveden başla, baktın yüzü yumuşak sevgilinin şarap, rakı, bira hepsini denersin:)
Harçlık pazarlığında batmamışsındır inşallah:))

JoA dedi ki...

batmadım batmadım:) benimki hâlâ anlamıyor para pul işlerinden. hatta comandante'ye sorarsan çok az harçlık veriyorum:)

Fortunata dedi ki...

Güzel haber:)))