14 Eylül 2009 Pazartesi

TEMBEL PAZARTESİ.


Güneşli, ısıtmayan, parlak ve neşesiz bir haftaya hoşgeldiniz. Günü renklendirmek için herkesi GURUDWARA ASHRAM'daki etkinliğe davet ediyorum. Davet ediyorum ki, ben de yan çizmeyeyim ve gideyim diye. Giderken terziden ceketimi de alayım diye...


C.tesi ve dün akşam beklenmedik gelişmelerin hem kurbanı, hem de talihlisi olduk. Selden de, güzel bir çay sofrafından da ve hatta günbatımında marinadan da nasibimizi aldık. Daha iyi olamaz mıydı? Elbette olurdu. Dahanın sonu mu var?


Şimdi yeni bir haftadayız. Yapılacak binlerce işim var. New York'a döneceklere "hoşçakal" demek lazım... Bayram için kızlara şeker almak ve hatta banka işlerini de halletmek... Of Puf!! Açım. Uykum var. Uykum yok! İşim var!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

benim için birasz erken olduğunu düşünüyorum.hihihi.büyüyünce söz gelecemmmm

Fortunata dedi ki...

Ne zaman isterseniz davetlisiniz Sevgili Eczahaneci.