8 Eylül 2009 Salı

KANKALARIN DEĞERİ, PAHA BİÇİLMEZ.....




HEPİNİZİN GAYET İYİ BİLDİĞİ BU BLOG KANKAMA AİTTİR. GEÇİCİ BİR SÜRE İÇİN AYNI EVDE UYUYAMASAK DA, KENDİSİNE GAYET NET BİR ŞEKİLDE HATIRLATIRIM Kİ KALBİMDEKİ ODASI BAKİDİR. KİRALANMAMIŞ, GAYET BİLİNÇLİ OLARAK SATILMIŞTIR! TAPUSU DİKKATLE SAKLANA:))


BUGÜN ONA GİTMEYİŞİMİN YA DA "GEL" DEMEYİŞİMİN SEBEBİ BENİ GÖRÜP ÜZÜLMEMESİ İÇİNDİ... SON ZAMANLARDA YAŞADIKLARIMA BEDENİM AZICIK TEPKİ GÖSTERMİŞ. PANİĞE GEREK YOK. GEÇEN YIL DA OLMUŞTU AYNISI. ADAMIN BİRİ SİNİR SİSTEMİMİ ÇÖKERTMİŞTİ... NE OLDU? GEÇTİ. UNUTTUM GİTTİ.


BÜNYEMİN KALDIRAMADIĞI ŞEYLERE KARŞI GARİP YOLLAR BULUYORUM KENDİMİ İFADE ETMEK İÇİN. SON NUMARAM DA BU; ASFALT GİBİ PARÇA PARÇA LEKELER YAPIYORUM ÜZERİMDE. AMA GÖZLERİM ÖZELLİKLE ŞAHANE; ÇİZGİ FİLM KAHRAMANLARI GİBİYİM. AMA NE KAHRAMAN; HEM KIZIL HEM DE ÇEKİK GÖZ!


UZUN UZUN VE KOCAMAN HARFLARLE YAZMAMIN NEDENİ ŞUDUR Kİ, OLANLAR SIKINTIDAN VEYA ÜZÜNTÜDEN DEĞİL, İYİLEŞMEKTEN OLUYOR. KELİMELERİM HİZAYA GİRERKEN, HAYAT BANA NE KADAR DEĞERLİ OLDUĞUNU ANIMSATIYOR, "BENİ CİDDİYE AL, BENİ YAŞA " DİYOR. YAŞIYORUM. VE ŞU HAYATTA HER ZAMAN GÖRÜYORUM Kİ; KANKALARIMIN DEĞERİ PAHA BİÇİLMEZ!

3 yorum:

kelebeklerözgürdür dedi ki...

asıl senin kalbinin değeri paha biçilmez...İÇTENLİĞİN ve SAHİCİLİĞİN ve İYİLİĞİN yeryüzünün tüm tapularının değerinin üstünde...hatta başka planetlerin bile :)

belki de bunlar zuzaylıların işaretleme yöntemidir elvanus? ne dersin :p....o kalabalıkta kim geliyordu kim kalıyordu karıştırmamak için mi yaptılar acaba....biliyorsun o gemide olmaya azimliyim her sabah komodine çarpa çarpa dönüp duruyorum. eğer işaretlemeye başlamışlarsa ne yap ne et bana da bulaştır şu benekleri :)

Pamuk Prenses dedi ki...

Hani yilanlar da gelistikce eski deriyi atar ya... bu da böyle birsey mi acaba? Yeni bedene mi gireceksin ne? Olsun, kankalar tanir herhalde! :) Öpüyorum en cok sevdigim uzayli

Fortunata dedi ki...

Sevgili Külkedisi,
Bak çok açık ediyorsun şu zuzaylı durumunu, vallahi de billahi de kızacaklar:)) Sonra açıkta kalacağız:))
İşaretleme işine gelince, galiba bu olsa gerek!
Önemli Not. Diğer planetlerin emlak piyasasını hiç bilmiyorum, henüz bilgilendirilmedim:)))

Pamuk Prenses'im,
Beni kankalar her durumda tanırlar. Yılan bile olsam rengim kızıl kalır muhtemelen:))
Bak yahu, sende mi bana uzaylı diyorsun? Demeyin, kızacaklar!:))))