12 Eylül 2009 Cumartesi

12 EYLÜL 2009, C.TESİ.

Öncelikle son yazıma göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkküür ederim!!! Sadece zor günlerde değil geyik yapmak istediğimde de kankalarım olduğunu bilmek gerçekten paha biçilmez. Ve fakat gözünüzü bile kırpmadan kalan her cümleyi harcadınız ya, pes! Ama adam yakışıklı tabii, haklısınız. Açıkcası benim de aklımı başımdan aldı!
Ben karar verdim arkadaşlar, bu iş böyle olmayacak. Durup durup abidik gubidik kararlar almama alıştığınıza göre 12 Eylül kararlarım sizi şaşırtmayacaktır. Zaten bildiğimiz şeyler ama belki keramet tarihtedir diyerek altını çizmekteyim. Evet, durum şudur: Öncelikle kesin olarak "avcı" moduna geçiyorum. Yani BİR.... ayağa gelen topa vuruyorum, İKİİİİİ .... İş konusunu hayatımda olmadığı kadar ciddiye alarak ve severek çalışıyorum....ÜÇ.... kesinlikle diyete başlıyorum....
Havanın büyüsüne kapılıp bütün gün deliler gibi çalıştım. Hala da akşam yapılacak ilk toplantı için çok heyecanlıyım. Heyecan dedim de, sakın bu ritim bozukluğu falan olmasın? Hani son haftayı hasta geçirince azıcık şüpheci oldum ister istemez. Olursa da olsun canım, ayrıca herkesin kalbi tekler di mi ? Hı?? Neyse bunu takamayacağım kafama, kimin yanında ölürsem o düşünsün artık:)))
Şimdi asıl işime geri dönüyorum. Akşama kadar çalışmam sonra da güzelce giyinip toplantı mekanında en sevgili dostları beklemem lazım. Bu muhteşem haftasonunda sevdiğiniz birilerine sokularak iyi vakit geçirmenizi dilerim. Keza ben öyle yapacağım.
NOt. Külkedisi, biz yine de bir kedi alsak mı? Hani ne olur ne olmaz ihtiyaten:))

3 yorum:

Adsız dedi ki...

dışarda feci yağmur yağıyor,eczanemden dışarı bakıyorum ,yolda kalanlar,arabasını itmeye çalışanlar.biri yazsa da okusa m diye düşünürken yazı geldi.başlık ürküttü -12 eylül kararları.. hemen ekmek almak için fırına gitme ihtiyacı hissettim.nasıl bir travma yaşamışım.12 eylül denince ekmek kuyruğu geliyor aklıma

kelebeklerözgürdür dedi ki...

doğal afet sebebiyle toplantının ertelenmesine sebep olduğum için afedersin rapunzel. ama tembellik etmeyeceğim, söz :)

geçen doyasıya sevdiğim bir yavru kedi de bana aynı soruyu sordurdu: acaba kedi alsak mı? ama görünen o ki kendime bakamıyorum sevgili rapunzel. bir de açıkçası mahallenin dayı kedilerinden korkuyorum :) yoksa şöyle yumoş bir kedicik gözümde tütmüyor değil :) böylece sokularak iyi vakit geçirecek birini bulmuş olurduk :p

öperim kocaman...iyi haftalar!

Fortunata dedi ki...

Farklı bir 12 Eylül oldu:)) Allah beterinden saklasın diyelim.