30 Eylül 2009 Çarşamba

MEHMETUS IS HERE!

NEREDEYSE TAM 18 AY ÖNCE KADIKÖY'DEYDİK... BÜTÜN KABUSLARIN BAŞLADIĞI ZAMANLARDAN AZ EVVEL MEHMETUS, DORA VE BEN ALİBABA'DA İÇMİŞTİK. NE OLDUYSA O GECE EVE DÖNDÜĞÜMDE OLDU. AMA BU GECE DORA'NIN YÜZÜNDEKİ KOSKOCAMAN GÜLÜCÜĞE BAKARKEN VE YAN MASADAN GELEN FASIL HEYETİNE KULAK KABARTMIŞKEN - "... BİR ZAMANLAR SEVGİNLE ALEVLENEN BAŞIMI...." - BÜTÜN İÇTENLİĞİMLE DİLEDİM "EY YARABBİM, MADEM UNUTMAYI BENDEN ESİRGİYORSUN BARİ HATIRLAMAYI DAYANABİLECEĞİM HALE GETİR!"
ŞEREFE MEHMETUS; HASTALIKTA SAĞLIKTA, ALZAYMIRDA PARKİNSONDA ÖLÜM BİZİ AYIRANA KADAR! HOŞGELDİN!!

6 yorum:

zapere dedi ki...

:)).....!

zapere dedi ki...

Hariçten gazel okumuyorum bakın artık..Bendeniz sus-pus :))

Fortunata dedi ki...

Sus pus olmaya da gerek yok. Sadece "eksik bilgi yanlış sonuca götürür" derler:))

zapere dedi ki...

Hımmm,ben eleştiri yapmıyorum ki tanımadığı sularda dolaşan gemi karaya oturabilir şüphesiz fakat yerli ahali yol göstericiliğiyle sakin limana demirlemesine izin vermeli yelkenliye..Hindistan cevizi fırlatmadan ve de savaş dansları yapmadan adasını gezmesine izin vermeli..Söyleyecek çok şeyim var aslında ama keşke açık bir adresten konuşma yapmasaydık..Sevgiler.

zapere dedi ki...

Elbette.....



http://www.dailymotion.com/video/x57jih_candan-ercetin-elbette_music

Fortunata dedi ki...

Yerli halk ateş kes ilan etti,ayrıca attığımız hindistan cevizleri pek lezzetlidir, kırıp yiyiniz:)
Bir sonraki keşif gezinize mutlaka kılavuz göndereceğim, salmanız zarar görsün istemeyiz:))