13 Ağustos 2008 Çarşamba

Kalbimize Küpe Olsun!

Aşağıdaki yazı bana bu akşam Nihal Hala'dan geldi. Geçenlerde dertleşmiş ve ilişkiler üzerine konuşmuştuk. Hepimize ders olsun diye taze taze yayınlıyorum. Gerçek dünyaya hoşgeldiniz!!!

Reha Muhtar'dan...

''Karımla aramız çok kötü'' diyen erkekler doğru söylemezler!..

Son günlerde meydana gelen birkaç olay, “karımla aramız çok kötü” diyen erkekler üzerine yazı yazmayı farz kıldı bana...Çünkü farkettim ki kadınlar, “karımla aramız çok kötü” lafına fena halde kanmaktalar...Artık kalpleri öyle istediğinden midir, içlerinden öyle geçtiği için midir, hangi kadını görsem, “karısıyla arası kötü olan erkek masalına” fena halde kanmakta...Onlara erkeklerle ilgili bazı sırlar vermeliyim...

1) Bir erkeğin “karımla aram çok kötü... Ayrılacağız herhalde” sözüne hiç inanmayın...Bu sözü söyleyen yüzde 90 kısa süre içerisinde ayrılmayacaktır...Aslında çoğu size tam olarak yalan da söylemiyordur...O anda sizin karşınızda yelkenleri suya indirdiğinden, havası ve duygusunu öyle gerektirdiğinden bir miktar öyle hissediyordur...

2) Bu hissi tamamen yanıltıcıdır...Bir süre sonra eve gittiğinde hanımefendi ona tam tersini hissetirecektir, kuşkunuz olmasın...

3) Bir erkeğin “Karıma aşık değilim... Onu sevmiyorum...” lafına da inanmayınız...Bir erkeğin karısına aşık olmadığı bir miktar doğru olabilir, ancak onu sevmediği kesinlikle yalandır...
Sevmiyorsa karısıyla zaten kalmazdı...Erkek organizması farklı çalışır...Karısını, ailesi, çocuklarının annesi falan filan diye önemser ve alttan alta annesiyle özdeşleştirerek sever...Bu aşk değildir, bir nevi bilinçaltında anne kaynaklı psikopatik bir bağlanmadır ve o kadın çoğunlukla vazgeçilmezdir...

4) Bir erkek karısını sevmiyorsa ondan zaten hemen ayrılır... Erkek evli kalıyorsa “Karısı mutlaka kendisi için bir şey ifade ediyordur... Ve bu ifade ettiği şeyi öteki kadında bulamayacağını düşünüyordur...”

5) Evli ve karısını seven bir erkek, başka bir kadına sadece cinsel değil, duygusal olarak da ilgi duyar...Sever sevilir...Ancak, “Çocuklar için devam ediyoruz... Aslında evliyiz ama evli gibi değiliz...” lafları tamamen maval okumadır...Erkek aslında çocukların annesi olan kadını “mazbut bulup, kader arkadaşı görüp” tutmak istemektedir...Yoksa hiçbir erkek sadece çocuk için evliliğini sürdürmez...Evlilik olmadan da çocuğun babası olacağını bilecek kadar akıllıdır...

6) Çocuğun büyümesini ve sonra boşanmayı düşünen genelde kadındır...Kadınlar kendileri böyle düşündüğü için erkeğin de böyle düşenebileceğini zannederler...Oysa erkek için çocuk evliliği bağlayıcı bir faktör değildir ve olamaz... Sadece kendisini ve çevresindekileri aldatmak için bu tezi işler...

7) Erkeğin ayrılmadığı karısı, sanıldığı gibi bitmiş bir ilişkinin figüranı değil, esas kadındır ama bu öteki kadınla duygusal bir ilişki yaşamasının önünde engel değildir...

8) Şimdi kadınlar için önemli ipucu:Erkek öteki kadına gerçekten çok aşıksa, ne yapar eder peşinden gider...Çünkü hiçbir erkek fena halde aşık olduğu kadını çok fazla uzağında tutamaz...Yalnız bırakırsa, kaçacağından korkacak, bunu göze alamayacaktır...

7 yorum:

kelebeklerözgürdür dedi ki...

belki de biz kadınlar, kendimizi kandırmayı seviyoruz. inanç, mucizelere inanmak vesaire karın doyurmuyor gibi görünse de, ben gerçeklerin de çok tatsız tuzsuz olduğunu düşünüyorum zaman zaman...

Fortunata dedi ki...

Gerceklerin tatsız ve de pek tuzsuz olduğuna katılmasam masallara gömülür müydüm hiç? Neyse ki etrafımda can yakacak kadar gerçekçi büyüklerim var da arada bir kafamı kaldırıyorum kendime söylediğim kocaman yalanlardan:)) Sadece paylaşmak istedim, sebebini gayet iyi biliyorsun...

skoer dedi ki...

bir erkek olarak bütün bu genellemelerden sadece sekizincisine katılıyorum diyebilirim. valla diğer yedisinde erkekler için yalancı, riyakar, alçak, düzenbaz dendiği için değil bu.

niye bu kadar uğraşıyorsunuz birbirinizle diyeceğim, sen kimsin sorusu gelecek peşinden.

Fortunata dedi ki...

vallahi kimseyle uğraşmıyorum, tamamen ruh hali ve önüme gelenle ilgili:))) Ben de 8. maddeye katılıyorum.
Söz masal yazacağım bir tane. Hem de size sayın Skoer.

kelebeklerözgürdür dedi ki...

aylinin masalı yazmadan skör'e yazarsanız aylin sizi ne yapar bilemiyorum sevgili rapunzel :))))

ooh, masallar birikiyor. lütfen artık yazın da okuyalım! :)

hem masallar yalan mı? değil...onlar, gerçekleri dönüştürebileceğine inananların ellerindeki güç...dediğin gibi, yalan olsalar en başta çocuklar sezerdi...

skoer dedi ki...

şşşşt. hazır aylin de yokken bu konuyu aramızda çözebiliriz diye düşünüyorum.

Fortunata dedi ki...

Kesinlikle!