21 Ekim 2011 Cuma

SABAH...

Yürüyüşe çıkamadığım üçüncü sabah... Boğaz ağrıma burun akıntısı da eklenince şahane oldu! C.tesi nasıl ders yapacağımı pek merak etmeye başladım doğrusu.. Bakalım, göreceğiz.
Durum gösterir ki, Pazar gününe iki dvd edinip yatak döşek uzanmak hakkımda en hayırlısı olacak... Neyse, bugünü bir atlatalım, C.tesi gelince onu, o gittiğinde ise Pazar'ı düşünürüm:)
Aranızda soğuk algınlığına iyi gelen reçeteler bilenler varsa hayır demem, benim bildiğim tek reçeteyi uyguladım ve vaziyet budur....

3 yorum:

guguk kuşu dedi ki...

antibiyotiğe başlaman gerekiyor olabilir. Augmentin BID forte normalde günde 2 kez kullanımı önerilir ama sen 3*1 kullan bir kongrede dinlemiştim 2*1 kullanım dozunun yetersiz kaldığını. ben hep 3*1 kullanırım. tylol hot ı günde 4 kez iç. aslında bir de actifed diye bir ilaç var içinde antihistaminik ve dekonjestan var. iyi geleceğini düşünüyorum günde 3 kez kullanabilirsin bir de günde bir kez multivitamin mesela supradyn gibi. geçmiş olsun. bu ders olayı acaba sende stres mi yarattı kendini hasta ettin:D

Fortunata dedi ki...

SAĞOL:))) ÖPERİM!

guguk kuşu dedi ki...

ben bu öpücüklerin müptelasıyım zaten, gerisi bahane