19 Mayıs 2009 Salı

Mübeccel.

Geçen hafta "kızım geliyor!" diye haber geçmiştim yan sütunda. Ama daha fazlasını yazacak gücüm yoktu. Hala da yok. Onun hakkında yazmak için iyice silkelenmem ve kafamı toparlamam lazım... Mübeccel benim masallarla, oyunlarla büyüttüğüm, kalemi paylaştığım ilk çocuk. Hala çok özel bir bağımız var. Mektuplarımız, sırlarımız ve anılarımız... Varlığı ve harika karakteri beni gururlandırıyor.

Onu görün istedim. Fotoğraftaki prenses sevgili dostlarım Şükran ve Behçet'in kızları Mübeccel. Benim ilk prensesim:)

Bundan daha güzel bir gülüş gören var mı?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

babam derdi ki;eskiden babalarimiz tarafindan bize cozum diye sunulanlari sizler uzerinde uyguladigimda aslinda sorun oldugunu ogrendim.ilerde cocugun olursa sakin beni ornek alma.her cagin yeni yetistirme sekli var...

senle mubeccel arasinda istegin bag dogmussa ,tek sey soylenebilir _ne harika yetismis bir cocuk