6 Ekim 2008 Pazartesi

Yolculuk Denemeleri...


Eşyalarımı toplamaya başladım... Vazgeçemediklerimi ayrıca bir kenara ayırdım. Hiç çaktırmadan ufak ufak toplanıyorum. Önce Sapanca'ya gideceğim; küçük bir yol denemesi. Sonra daha uzağa; büyük bir yol kararı...


Tam işler yoluna giriyor derken Amerika'daki harika gelişmeler bütün planları mahvetmiş olabilir... Bu durumda bana da kaçmak yakışır! Şövalyeler kalıp savaşsınlar, ama benim ne iş, ne de aşk için bir tek kalori bile harcamaya niyetim yok.


Mehmetus gidiyor diye çok kederliyim.... Ve çok sevinçli. Bana iyi gelen topraklar ona da iyi gelir inşallah. Londra'ya selam söyle Mehmetus, benim en sevdiğim zamanlarda orada olacaksın, önümüzde Cadılar Bayramı var ve ardından Noel... Çok eğlen lütfen!


Şimdi toparlanmaya devam... Küçük bir çanta hazırladım, büyük bavulun tozunu da aldım. İpler Hakan'da. Ya ölümüne çalışacağız ya da kaçacağız bu diyardan...

2 yorum:

No More Virgilius dedi ki...

yol, tazelenmektir.

Fortunata dedi ki...

:)Haklısın. Güzelliğimi sonu gelmez yolculuklara borçluyum!Bu da benim tesellim....